Кошик
1228 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

DanMir інтернет магазин техніки та електроніки
+380 (98) 651-35-38
+380 (63) 121-76-50
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення товарів належної якості Товар належної якості, придбаний на DanMir, можна повернути протягом 14 календарних днів з моменту його отримання. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не був в експлуатації, за умови: збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик безпеки пломб, ярликів, захисних плівок безпеки заводського маркування цілісності, непошкодженості та збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки. Для повернення товарів категорій електроніка та побутова техніка необхідно: заздалегідь зв'язатися зі службою підтримки Gram для уточнення деталей будь-яким зручним способом. крім товару у повній комплектації додати гарантійний талон, а також всю товаросупровідну документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.) додати розрахунковий документ (фіскальний чек) З особливостями відмови від отримання товару через невідповідність замовлення або виявлення шлюбу (дефекту, недоліку, пошкодження товару) при отриманні замовлення ви можете ознайомитись у розділі Доставка. Способи повернення товару У відділеннях «Нова Пошта» чи кур'єром Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення. Через будь-яку іншу кур'єрську службу Для відправлення товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої кур'єрської служби. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення. Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику. Адреса При поверненні товару через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача +380985148886 та вказати адресу: Одеса Відділення №34. Адреса: вул. 7 км Овідіопольської дороги, 1 (Епіцентр) Повернення грошей Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську картку, з якою цей товар було сплачено. Кошти за товар, сплачений готівкою в терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської картки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner